Tuesday, June 28, 2011

Maafkan aku....

seminggu berlalu .
ternyata aku masih belum tenang .
setiap hari ku dibayangi beliau.





susah .
payah .
perit .
derita .



tenanglah wahai hati...

Wednesday, June 22, 2011

Bercelaru.....

selamat hari bapa????kat sape aku kena ucapkan???aku nie de lagi ke bapa???memang kena ucapkan ke??
sape bapa aku???

arghhhhhhhhhhhhhh........arghhhhhhhhhhhhhh.......bercelaru otak aku memikirkan benda 2..fuckkkkkkkkk..
aku nk anggap dye bapa pn dye x sudi....arghhhhhhhhhhhh....g mati la..mulut aku je ckap mcm 2 tpi ati
aku tetap teringat akan dye walaupun dye dh bnyk melukakan aku dengan bnyk cara...ah konek lalu...

Thursday, June 16, 2011

??????




HATI TERSIKSA TAPI RINDU.......


Monday, June 6, 2011

Mulut....

Aku rse aku rela berkawan dngan babi lg dri aku berkawan yg mmpunyai mulut macam sial...lg sial dri sial...mulut mcam anjing...x tau tutup...puki pnye orng..dye ingt bagus sngt ke..dye x tau aku pnye la back up dye slme nie...tbe2 dye wt mcm babi mcm 2...aku x pnh pn nk ungkit pe2 pn...tbe2 mulut dye 2 mcm anjing kurap..sedar la dri 2..dh la tua..ble2 mse je akan mampos...pantat...



Wednesday, June 1, 2011

TERPAKSA....

Suatu ketika dulu diri ko selalu disanjung tinggi oleh aku.Senyuman dari mulut ko tidak penah
lekang bila bertemu dengan aku.Aku sungguh berasa amat senang hati bila bersama dengan ko..
Bagi aku,ko la sahabat sejati aku yang tiada pengganti sampai bila-bila.Kalau ko dalam
kesusahan maknanya aku juga dalam kesusahan juga.Ko dengan aku mungkin tidak boleh dipisahkan lagi.
Bermacam-macam cerita dan berita tentang ko yang aku dapt dengar,namun aku tetap ingin
berkawan dan medampingi ko.Setahu aku,aku tidak penah untuk melukakan hati ko petah lagi untuk
menceritakan hal peribadi ko kepada orang lain.Persahabatan kita hanya sekejap sahaja.Ko
berubah sekelip mata.Sedangkan aku tidak tahu pe puncanya.Setiap kali berselisihan dan ko
passti tidak menghiraukan aku lagi.Kenapa mencampakkan aku jauh kedasar luatan yang terbentang luas,
kenapa meletakkan aku jauh dipenjuru yang gelap??Sedangkan aku sudah menegur ko dengan tulus ikhlas hati ini.
Aku faham ko sekarng ini mempunyai masalah,tapi kenapa buat aku macam ini..Aku mempunyai hati
dan perasaan juga separti mana manusia lain.Hari demi hari silih berlalu.Perangai dan sikap
ko masih tidak berubah.Macam-macam cara aku telah lakukan namun semua itu gagal.Adakah
ko hendak suruh aku berhenti untuk mengingati ko.????Bagi aku unutk melupakan ko cukup payah
Bagi ko memang senang kerana ko sudah mempunyai pe yang ko hendakkan..Aku hanyalah sebatang kara
di tempat itu.Setiap hari aku akan berurusan dengan ko.Mustahil begitu senang untuk aku melupakan
ko..Lagipun bila aku bertemu dengan ko aku akan teringat kenangan-kenangan indah yang penah ko wujud
kan untuk aku.Mungkin perasaan ego ko telah menguasai diri ko itu sehingga ko berubah dengan begitu drastik.
Walaupun seribu kali ko membenci,namun seribu kali jugalah aku akan cuba mengingati ko dan aku tidak akan putus
asa untuk menegur ko.Bagi aku,ko lah yang telah mencorakkan dunia aku supaya aku menjadi lebih baik.
Ko lah mentor bagi kehidupan aku ini.Kenapa dalam diri aku ini masih mempunyai perasaan 'TERPAKSA'..
Sekarang ini aku bukan terpaksa untuk melupakan ko tapi aku memang tidak boleh melupakan ko..
Dalam diri aku ini mempunyai sebahagian daripada diri ko.Sudah begitu sebati.Setiap hari aku menanti
pelawaan dari ko,setiap hari aku tunggu teguran ko,setiap hari aku menanti gelak tawa ko,setiap hari aku
tunggu gurau senda ko..Sampai sekarang masih belum ada perubahan lagi.Adakah "TERPAKSA" aku ini
akan menjadi kenyataan..Sebab aku tidak ingin TERPAKSA ini..Selagi nyawa aku dikandung badan,aku akan
cuba sedaya upaya untuk memperbaiki hubungan persahabatan kita ini...KERANA KO LA SAHABAT SEJATI AKU...dan terima la lagu ini khas untuk ko....(tiada kena mengena yang hidup mahu pun mati...hanya sekadar cerita kosong..)



video