Wednesday, June 2, 2010

Merepek..

eh lame dh jgk aku x update blog aku nie....rse rndu plk dh...x tau la sbb pe aku dh lme x update blog nie...nk kte bz..aku x de lngsng kje...nie kn plk bz ng kolej...lg la jauh skli...kn aku nie dh bnti kot kolej,,,..aku dh x de nafsu ng kolej 2..smnjak pemergiannya..smue binatang ckp aku nie cpt ptus asa..ye ke???bg aku 2 bkn sbb nye..klu aku trang kn kt binatang yg duk maki aku pn mngkin dye orng x phm..sbb skrng nie binatang 2 de pe yg dye nk..binatang 2 de sglannye...mmg la sng dye nk ckp..dlu aku hrmat dye lg..tpi skrng rse hrmat aku 2 ilang tah kmne...mngkin binatang 2 sdap je kte yg bkn2 kt aku..yg tnggung aku bkn binatang 2...tah la pe yg aku merepek nie...nk ckp mabok x rse pn...biasa je..hahaha....k la dh la...mls dh aku nk merepek bnyk2..pda sesiapa yg trse aku nk mntk maaf sngt2...

No comments:

Post a Comment