Sunday, January 9, 2011

KEJADIAN LAGI


Pada pukul 4.30 petang bersamaan 3.8.2010 aku diarahkan untuk pergi mnghantar adik aku ke kelas tambahan.Kelas tambahan itu diadakan di asrama sekolah kebangsaan purun.Semasa dirumah lagi keadaan cuaca amat merungsingkan.Tetapi kerana adik aku ingin jugak nk g aku terpaksa hantar jgk.Dalam perjalanan pergi aku ditiup angin yang sangat kuat.Dengan niat murni aku itu aku harunginya jgk.Setelah aku mnghantar aku ingin pulang ke rumah plk.Tiba2 angin begitu pelik sekali.Tiba disebatang jalan yang dihuni pokok yg sudah mati.Lalu pokok itu tumpang dan menghempap aku.Aku ingit aku dah mati wktu 2.Dengan ketabahan aku,aku keluar dari timbunan pokok kering itu.Aku mengangkat moto yg berada di timbunan pokok itu dan terus berlalu dri stu.Seingt aku de sebtang dahan yg cuba untuk menanduk kepala aku.Tapi aku sempat mengelak.Hebat x aku.De seorng cikgu yg sedang memerhati aku,tapi dye hanya melihat aku yg sedang kesakitan.Dye hanya Tanya aku ok ke x.Aku mngendahkan pertanyaannya,lalu aku blah dri stu.Mujur la tuhan masih ingin beri aku untuk idop lg.klu x,x tau la pe jdi kt aku.Aku hanya cedera ringann sahaja.Pokok 2 sungguh suir bg aku.Sekarang aku sungguh trauma trhadap pokok yg sudah mati..

No comments:

Post a Comment