Friday, July 22, 2011

OH!!!! My Dream

Setelah bertahun-tahun aku bersabar...Bermacam-macam dugaan yang aku terima dari teman-teman yang sudah memilikinya...Dulu aku tersilap langkah tpi sekarang semuanya berubah apabila aku hampir bekerjaya..Aku sabar dengan hati yang terbuka...Tidak aku sangka pada 08/07/2011 iaitu tarikh keramat impian aku menjadi kenyataan yang membuat aku bangga dengan diri aku sendiri..Tapi bangga itu cuma sekejap sahaja...Aku membuktikan diri aku ini boleh mendapatkan sesuatu apa yang aku idamkan selama bertahun-tahun lamanya...Aku cepat mengambil kesempatan yang ditinggalkan oleh orang disekeliling aku...DAN INI LAH HASILNYA ATAS KESABARAN AKU YANG AKU PENDAMKAN SELAMA INI iaitu PSP..
(yeah aku berjaya)

Tapi bukan setakat itu je...Aku punya psp ini sudah bertukar Owner nya...Baru 3 hari aku menggunakannya,sekarang sudah bertukar owner nya...Owner yang terbaru ialah gengster dari Kedah...Orangnya sungguh budiman dan macho...
(iaitu anak saudara kesayangan aku..beliau sedang khusuk
bermain game bola..)

No comments:

Post a Comment