Saturday, July 4, 2015

Aku dan dosa part 1.

Salam..aku rasa sudah bertahun-tahun tidak mengendalikan blog yg usang nie..selama bertahun-tahun tu la macam-macam yg aku tempuhi...suka,duka semua aku harungi seorang..bnyak dosa yg aku telah wt tanpa aku sedari atau tidak sedari..terasa di dalam lubuk ati aku nie ingin kan perhatian dri seseorang yg tah aku pn x tau spe..kawan baik??bgi aku smue fak..skrg aku yg menanggung beban hutang disebabkan kawan baik..aku cme menangih ksih dan syg dri org luar yg tiada pertalian darah..kenapa smue nie brlaku kt aku..aku lalai dlam mencari keseronokan..aku cme nk perhatian je kot..ble berseorangan aku terasa sungguh terasing skli..aku rindu kn mok kt kg..tpi bru je lg dye marah kt aku..aku nk mintak maaf kt mok..mok koi mintak maaf..koi syg sngt ke mok..

Ari nie 05/07/2014 aku bertekat untuk berubah dan akn tinggal kn smue bnde yg memesongkan dn menghancurkan aku .skrg nie aku hanya pikir mak aku yg aku sayangi..makkkkk..                                   

No comments:

Post a Comment