Tuesday, April 27, 2010

ANTARA AWEK DAN SAHABAT??MANA YANG ANDA PILIH?

Ini adalah pengalaman aku yang aku nak kongsi dengan korang..Nak dijadikan satu cite ni.Adalah hamba allah yang talah bersahabat dengan aku sudah sekian lama.Dari tingkatan satu hinggalah sekarang.

Mula-mula perangai dye ni ok je x de masalah.Masa aku mula-mula kenal dye punya la baik orang dye.Pas 2 dye de la masalah yang memerlukan seorng teman untuk menolongnya.Aku lah yang telah menolongnya dari dye kena pukul.Dye sampai menangis datang kat aku.Aku nie pn bukan la hero dalam drama bersiri 2.Maka aku menolongnya dari kena pukul.Pada waktu itu dye x de awek lagi.

Pas 2 aku abs sekolah.Aku melanjutkan pelajaran ke kolej plk.Kebetulan dye duk umh abg dye yg berhampiran dengan tempat aku belajar.Selalu jgk aku lpak dengan dye.Pas 2 dye dpt belajar dkt area2 stu jgk.Setelah dye masuk belajar perangai dye terus lain.Dye mula mendapat awek.Tah la cun ke x kn.tiap kali aku ajak lpk atau pn sruh tng menolong aku dye tidak mengendahkan.Malah dye siap bagi alasan untuk pergai keluar dengan aweknya itu.Aku sungguh berasa bengsat sungguh.Sampaikan aku mintak bantuan untuk menghantar aku pulang ke kampung untuk melihat abah aku meninggal dye memberi alasan yang sama.Aku sungguh terkilan mempunyai teman sebegitu.akufuck dye.
So smpai skrng aku tidak menghubungi dye.g mampos dye la.Idup ke mati.

Korang nk tengok ke gmbar dye.

nie dye..





Kalau jumpa tolong sepakkan untuk aku.

No comments:

Post a Comment