Wednesday, April 28, 2010

NIE AKU NK BG TAU KORANG.TERUTAMA MEMBER2 AKU..

Korang nk tau kn sbb aku jdi mls dn nk repeat sem nie..Klu pnsyarah 2 bnyk sngt ckp aku berhenti trus.Ini jujur dari lubuk hati yg ikhlas ini.Selama nie aku bkn x nk buat kje dye.Aku ok je,smue kje yg dye bg smue aku leh buat.Tpi yg nie lain skit.Antara sbb2 dan punca2 aku mnjadi mls ialah:-


2.semangat aku nk shooting pada sebelah petang 2 dh mula mmbara.setiba nya di kelas ,de la hamba allah yg kafir nie mintak kamera dekat aku.aku terasa berat untuk bg kt dye.aku memberi mcm2 alasan kt dye.lg pn kamera ini dh lme de kt dye tpi dye tidak mampu jgk untuk menyiapkan tugasan itu.aku menjadi bengang la..cemas jgk la nk brtumbuk dngn hamba allah yang kafir ni..lps 2 sorng lg kafir dtng untuk mntk kamera.aku trlalu percayakan dye sbb dye mmber aku.maka aku pn memberi kamera kepadanya.beliau berjanji akan plngkam kamera itu sblm pkul 4.50 ptng.x pe la mngkin sempat kot aku nk g shooting plk.last2 smpai mlm pn dye x plngkn kamera 2 kt aku.aku pn x siap apa la..mmg pukimak binatang kafir 2..



4.internet.

itu je la yang aku bgi tau kt korng.lain kali plk aku bg tau.ok??



HAHAHAHAHA INI SEMUA ADALAH PEMBOHONGAN...

No comments:

Post a Comment