Thursday, April 1, 2010

tebal muke aku...

ari nie aku x g kelas...so aku pn g la ambik mc kt klinik...mse aku nk g ambk 2 aku tnye dlu kt kuanter..ps 2 dye ckp kt snie x de jual mc...klu nk pn kne jmpe doktor..padalhal aku bkn de skit pe2 pn...ps 2 bermula cerita aku ng doktor...

aku:assalamualaikum..
doktor:waalaikummussalam...ye cik rais kamu de skit pe2 x...
aku:mcm nie doktor sy nie mengalami msalah cirit birit setiap pg...so sy nk dtng ambk mc...
doktor:bkn nye awk ckp kt kuanter tdi awk x de skit pe2 kn..
aku:(dalam keadaan malu aku tersenyum paksa)...mmg sy nk mc doktor...
doktor:knp awk x trus trang je,...kn sng...
aku:sori la doktor...
doktor:knp awk x g kls ari nie??
aku:sy de maslah bngun lewat...
doktor:(dengan keadaan bengangnye dye sruh aku tnggu kt luar)


ps 2 juru kuanter 2 pnggil aku untuk bg mc...punye la mahal aku kne...smpai rm30 mc 2...tpi nk wt mcm mne kn...

No comments:

Post a Comment