Tuesday, April 27, 2010

pekara paling sedih penah aku lalui.....

Pada 24.Januari.2010 aku dikejutkan dengan satu berita yang paling menyedihkan dalam hidup aku.Berita ini memang aku x disangka-sangkkan.Aku menerima panggilan dari adik aku yang berada di kampung.Pada masa itu aku yang berada di bandar yang sedang belajar di kolej yang suck ini.Aku menerima panggilan bahawa abah aku yang selama ini membesarkan aku telah kembali ke rahmatullah kerana kesesakan untuk bernafas.Seingat aku jam pada pukul itu menunjukkan pukul 11 malam.Pada waktu itu aku menjadi seperti orang bodoh.Tidak tahu dan tiadak mampu untuk melakukan apa-apa.

Mujurlah de member aku bertanyakan hal sebenar.Aku pun menceritakan hal sebenar itu.Aku cuba untuk menelefon member baik aku yang aku dah anggap macam adik kandung sendiri tetapi hampa.Pada waktu itu lah aku baru tahu yang member baik aku itu seorang yang tidak berguna orangnya.

Mujurlah de member aku ni...













Inilah member2 aku yang telah menolong aku pada malam itu.Aku mengucapkan bebanyak terima kasih yang tidak terhingga kepada ko orang.i love korang.

Selepas itu abah aku selamat dikebumikan.Aku sungguh rasa begitu sedih.Tapi setiap yang hidup pasti akan mati jugak.Itu lah lumrah kehidupan.

2 comments: